Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

k1 Somango`s en DNA-genetics 60 Day Lemon op plagron bio

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: k1 Somango`s en DNA-genetics 60 Day Lemon op plagron bio

Zo deze ronde zit er op.
    Alle Somango`s hangen onderste boven.
    Was nog een hele klus om al het bruine blad tussen de toppen uit te krijgen.
    Dus de volgende dames maar eens groen zien te houden
    De dames hebben me al met al wel bezig gehouden.
    Weet zelf ook waar het verkeerd is gegaan en dat was in week 5,6 en 7.
    2 keer te veel in week 5 en iets te lang doorgespoeld in week 6 en 7 en in week 7 de eerste keer weer te weinig.
    Al doende leert men.
    Na week 9 dacht ik echt krijg ik de dames wel afgebloeit.
    En begon er tot week 13 een zwaar hoofd in te krijgen.
    Totdat ik de lamp op 10/14 zette en overdag het raam open wat resulteerde in 17/18/19 graden met de lamp uit.
    Hierna begonnen de haren te kleuren,thc aanmaak ging omhoog en de toppen werden steviger.
    Kan toeval zijn?
    Misschien dat iemand het stokje wil overnemen en het bij een 12 weken soortje vanaf week 9 het wil proberen.
    Je moet dan wel je LV op orde hebben anders gaat het fout!
    Genoeg geluld de foto`s.

Oogst 005.jpgOogst 020.jpgOogst 025.jpgOogst 027.jpgOogst 028.jpg
    Oogst 008.jpgOogst 009.jpgOogst 011.jpgOogst 012.jpgOogst 016.jpg

Dan nog een foto die ik beloofd had van de drain in de kluit.
    Oogst 033.jpg
    Alsmede gelijk me composthoop hierin zijn 150 slaven (pieren) aan het werk om 500 liter grond start klaar te maken.
    Want we gaan de grond hergebruiken.
    Heb nu in de schuur een compostbak hierin is ook een berg opgespaarde biocoffeeprut bij gegooid wat al een tijdje heeft gefermiteerd wat mychoroza en moet nog wat biovin halen en een bio opwaardeerpakket.
    De grond schijnt er alleen maar beter van te worden als je het hergebruikt.
    Rookverslag van de andere woensdagavond.
    Komt er maar in.

Comment

Lekkere toppen

Mijn planten waren deze ronde inderdaad ook heel snel klaar en daar hebben de wortels een paar weken te koud gestaan (door kleine smartpotten).

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Daar heb je ckr ff werk mee gehad haha
        Wel prachtige toppen aan over gehouden
        Ben benieuwd naar je hergebruik grondje scheelt een hoop sleepwerk.
        Ik zou best je test af willen maken met een andere soort maar ik zit met meerdere generaties in het hok waardoor het lastig word.

Greets

Comment

dikke toppen mway, laat ze smaken

Comment

sigpic

Comment

Mooi werk man, ziet er heerlijk uit.

ik blijf nog even hangen voor de overweging...

Laters
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

@Wietefras ben zelf ook wel verrast ga dit zeker zelf nog eens testen met misschien een hybrid 60% Sativa 9/10 weken en dan laatste 10 dagen op 10/14 en dan ook de temp 17/18 graden met lamp uit laatste 2 dagen 15 graden.

@psy Ja ik ben dat gesleep idd zat.
                Voor de test gaan we de volgende ronde 1 pot met nieuwe batmix gebruiken en 2 met de oude opgewaardeerde grond.
                Plus minus over 2 weken als de werklui weg zijnkriebel kriebel

Dank je Cookaap en Smokingdad als ze na wat cure zo smaken als ze nu stinken dan komt dat wel goed

Alvast voor de geintresseerde de volgende ronde is al gepland.
                3 planten in 25 liter op scrognet onder 400Watt.
                Soortje word de nieuwe van Reserva Privada Strawberry Banana 70%indica-30%sativa 9 weken bloeitijd.
                Hier doe ik ook de grondtest.
                Verbetering aan de kweekruimte worden Blumats gezien de resultaten hiermee een meer waarde aan mijn kweekgerei
                Ga wel voor elke plant een apart waterreservoir gebruiken.
                Hierbij ga ik voor elke blumat 4 set slangen maken en deze wil ik 1 x per week vervangen.
                Gok er op dat ze dan nog niet dicht zitten en dan gaat degene die gebruikt is in een bak met water en een theelepel vijverbacto en 2 weken laten lunchen.
                Lijkt me een leuke test.

Groeten

Comment

heeeeeeeeeeeeel mooi gedaan pik
                  die toppen ben ik echt jaloers op
                  ziet er heerlijk uit man
                  veel rookplezier
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

mooi resultaat mate
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

hoppa , netjes hoor

geef ze maandje of 3 om te curen

dan ga je zekers nog verschieten van de geur en de smaak

zoals eerder vermeld , ze smaken naar een mango die onder de spaanse zon gebrouwen is

nogmaals bedankt om een verslagje neer te schrijven van men soortje

Top van je !!

Tevens zit ik weer op het puntje van men stoel om je volgend verslagje te volgen he

Groetjes m8
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Dank je thugz en poepzak was een mooie ervaring.

k1 your welcome of ze het 3 maanden uit gaan houden?
                        hoef er voorlopig even niet aan te komen dus weekie of 5/6 gaan ze wel redden
                        Ja volgend verslag word een leuk soortje plus grondtestje.
                        Maar ik doe voorlopig even geen haze meer.
                        Kan nu nog 1 keer draaien voor het te warm word want dat doe ik niet meer.
                        Ga wel wat buiten doen denk scrog en afdekken plus regenkap.

Comment

Zoooo!!! Lekker man!!! Die zien er toch er goed uit zo met hun voetjes aan het plafond. Mooi geknipt MWay. Volgende ronde de zaden Q waarschijnlijk je zit er zo dichtbij steeds. Kan niet anders dat je ze deze periode gaat winnen. Maar voor nu geniet er straks maar hevig van.

Comment

Smoke ze Mway! Benieuwd wat je hierna plant!
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

@Nik Strawberry banana de nieuwe strain van Reserva Privada gaat de volgend worden zaden liggen al klaar.
                              Zal niet lang meer duren.

@Ronson die wil ik wel eens proberen maar eerst maar eens winnen als ik weer 2de dreig te worden dan vul ik de laaste ronde alleen 5-0 in in de hoop dat iemand anders 2de word

Comment

Beste toppen geworden Mway! Dat wordt een mooie januarimaand!

Leuk je nieuwe soortje, hopelijk gaat ze lekker naar banaan ruiken/ smaken!

Benieuwd hoe jij precies je aarde gaat opwaarderen!
                                Zou je dat precies stap voor stap met hoeveelheden van hoe en wat willen omschrijven please??

Dat zou echt super zijn, want heb mijn aarde van afgelopen zomer bewaard voor de guerillakweek van komende zomer.
                                Plus mijn aarde van mijn huidige ronde welke volledig bio was wil ik ook graag gaan hergebruiken.
                                Gaat om heel wat zakjes aarde dus haha...

Bedankt alvast!

Tof dat je ook met Bluemats bezig gaat, heb ze ook al liggen maar blijf tegen dat instellen en afregelen aanhikken waardoor ik ze toch steeds laat liggen... Bovendien schijnen ze niet goed samen te gaan met bio voedingsmiddelen.

Succes met al je plannen!

Grtz
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Bezig...
                                X